سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۰ شهریور، آخرین مهلت شرکت در جشنواره خاکریز دفاع مقدس

آخرین مهلت شرکت در جشنواره فرهنگی ـ هنری «خاکریز دفاع مقدس» از سوی دبیرخانه این جشنواره تا ۲۰ شهریورماه اعلام شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، به مناسبت هفته دفاع مقدس، امسال جشنواره فرهنگی ـ هنری «خاکریز دفاع مقدس» با همکاری و مشارکت نهاد‌های مختلف در استان فارس برگزار می‌شود.

فراخوان این جشنواره از ۱۳ مردادماه اعلام شده بود و آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره نیز ۲۰ شهریورماه ۱۴۰۰ اعلام شده است.

این جشنواره در محور‌هایی نظیر سرود‌های دفاع مقدس به صورت گروهی و انفرادی، تئاتر دفاع مقدس، پرده‌خوانی دفاع مقدس، بازخوانی عاشورایی رزمندگان دفاع مقدس (به زبان مداحان حاضر) و تهیه مستند از پدر و مادر، همسر و خانواده شهید برگزار می‌شود. همچنین دفاع مقدس، مقاومت، مکتب حاج قاسم، شهدای مدافع حرم، امنیت و سلامت، شهدای شاخص شهرستان‌ها و فرهنگ عاشورایی از جمله موضوعات این جشنواره هستند.

در پایان این جشنواره به ۱۵ اثر منتخب هدایای نفیسی اهدا خواهد شد و نشانه دبیرخانه این جشنواره هم شیراز، بلوار پاسداران، جنب باشگاه فجر، ستاد کنگره سرداران و پانزده هزار شهید استان فارس و با شماره تماس ۰۷۱۳۸۳۳۰۸۵۸، دورنگار ۰۷۱۳۸۳۳۰۸۵۷ است. همچنین صندوق پستی دبیرخانه نیز ۱۴۴-۷۱۸۵۵ و شماره تماس دبیرخانه برای پاسخگویی به سئوالات علاقه‌مندان شماره ۰۹۳۰۷۸۸۰۶۸۵ اعلام شده است.

یادآور می‌شود در اجرای این جشنواره سپاه فجر استان فارس، ستاد کنگره سرداران و پانزده هزار شهید استان فارس، سازمان بسیج هنرمندان استان فارس، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز و بنیاد شهید استان فارس مشارکت و همراهی دارند.

انتهای پیام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.