سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون اوقاف و امور خیریه لرستان:

۶۰۰ بسته تحصیلی به دانش‌آموزان بی‌بضاعت لرستان اهدا می‌شود

معاون فرهنگی و اجتماع از محل درآمد موقوفات مرتبط با کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت از توزیع ۶۰۰ بسته تحصیلی در قالب طرح «مهر تحصیلی» بین دانش‌آموزان نیازمند استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، حجت‌الاسلام محمدجواد عباس‌زاده معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان از اجرای طرح «مهر تحصیلی» خبر داد و گفت: طرح مهر تحصیلی همه ساله در آستانه بازگشایی مدارس و با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند و کم‌بضاعت اجرا می‌شود.

او افزود: اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان در نظر دارد صبح شنبه، ۲۰ شهریورماه در قالب طرح مهر تحصیلی طی مراسمی که در حسینیه حبیب بن مظاهر خرم‌آباد برگزار خواهد شد، ۶۰۰ بسته تحصیلی بین دانش‌آموزان نیازمند و بی‌بضاعت استان لرستان توزیع کند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان با بیان اینکه این بسته‌های تحصیلی شامل کیف و لوازم‌التحریر مورد نیاز دانش‌آموزان است، ادامه داد: ارزش ریالی هر بسته تحصیلی چهار میلیون ریال است که از محل درآمد موقوفات مرتبط با کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت تهیه شده‌اند.

عباس زاده در پایان با اشاره به سهمیه وقف این استان، گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۰ وقف جدید در استان به ثبت رسیده که اکثر آن‌ها با نیت مسجد هستند و تعدادی هم وقف جدید داریم که در هفته وقف که اواخر ماه صفر است، در سامانه ثبت خواهند شد.

انتهای پیام/ر

برچسب ها: اداره اوقاف ، کودکان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.