سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم نظارت بر رعایت ظواهر اسلامی از سوی صنوف در شیراز

دبیر ستاد امر به معروف فارس خواستار اقدام عاجل اتاق اصناف این استان در زمینه ساماندهی برخی صنوف به لحاظ رعایت موازین و شئون اسلامی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام علی کرم‌عباسی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس در دیدار رئیس اتاق اصناف مرکز فارس، با اشاره به پیشینه و نقش اصناف و بازاریان در گسترش دین و آموزه‌های دینی و قدردانی از خدمات فعالان صنفی در به ثمررسیدن انقلاب و پیشبرد اهداف نظام اسلامی، گفت: اتاق اصناف گسترده‌ترین واحد در موضوع امر به معروف و نهی از منکر است.

او بر لزوم ساماندهی به وضعیت فرهنگی و رعایت شئونات و ظواهر اسلامی از سوی فعالان صنفی خصوص در اطراف حرمین شریف در شیراز و نظارت و پایش وضعیت کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌ها و رعایت حجاب و پوشش مناسب در این اماکن شد.

این مقام مسئول در رابطه با اتحادیه‌های فاقد شورای امر به معروف و نهی از منکر نیز خواستار انجام اقدامات لازم و زمینه سازی برای فعال شدن این شورا‌ها شد.

سید محمود هاشمی، رئیس اتاق اصناف مرکز فارس نیز با تاکید بر اینکه وظیفه بازار کمک به ستاد امر به معروف و نهی از منکر است، تلاش برای گسترش تعاملات بین این اتاق و ستاد امر به معروف را یادآور شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.