سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعمیرات اساسی سه واحد کلیدی در پالایشگاه اصفهان

با تلاش بی وقفه متخصصان نفت، تعمیرات اساسی سه واحد کلیدی در شرکت پالایش نفت اصفهان پایان یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، علیرضا قزوینی زاده مدیر نگهداری و تعمیرات شرکت پالایش نفت اصفهان، واحد‌های تقطیر، کاهش گرانروی و گاز مایع شماره یک را از واحد‌های تعمیراتی در این واحد پالایشگاهی معرفی کرد و گفت: این واحد‌ها با تلاش هزارو ۳۰۰ نیروی کار بدون وقفه در فصل گرما همراه با شیوع کرونا و در شرایط بحرانی آب تعمیرات اساسی است.


وی افزود: این طرح پالایشگاهی با به کارگیری نیرو‌های متخصص، مجرب و کارآزموده از تمام بخش‌های اداره تعمیرات و استفاده حداکثری از زمان و امکانات شرکت با وجود حجم زیاد و سنگین کار‌های تعمیراتی با رعایت اصول ایمنی و زیست محیطی در کمترین زمان ممکن اجرا شده است.


مدیر نگهداری و تعمیرات شرکت پالایش نفت اصفهان بیان کرد: خوراک واحد تقطیر شماره یک این شرکت، به طور متوسط روزانه ۹۰ هزار بشکه و تولیدات آن گاز مایع، بنزین سبک، بنزین خام، گازوئیل سبک و سنگین و خوراک واحد‌های آیزوماکس، شرکت نفت سپاهان و شرکت نفت جی است و واحد گاز مایع شماره یک نیز با دریافت خوراک حدود ۸ هزار بشکه در روز، گاز مایع تولید می‌کند.


وی افزود: همچنین خوراک واحد کاهش گرانروی شماره یک، حدود ۲۱ هزاربشکه در روز و تولیدات آن گاز مایع، هات اویل، بنزین و تار است.

 

انتهای پیام/ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.