سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر: همه گیری ویروس کرونا شرایط را برای کشتی سخت کرده است

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در حاشیه مراسم افتتاح کمپ تمرینی تیم‌های ملی کشتی صحبت‌هایی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در حاشیه افتتاح کمپ تمرینی تیم‌های ملی کشتی، اظهار داشت: افتتاح این کمپ تمرینی کار بزرگی بوده است و فکر می‌کنم برای خانه کشتی ابراهیم هادی، خانه کشتی شهید صدر زاده و همین کمپ تمرینی که ایجاد کرده ایم نزدیک به ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه صرف شده است و به امید خدا در روز‌های آینده رستوران این کمپ را نیز تکمیل خواهیم کرد.

دبیر ادامه داد: هر اداره‌ای باید چارچوبی داشته باشد و این کرونا نیز برای ما فرصتی شد تا اشکالاتی که در مجموعه بود را رفع کنیم و وضعیت بهتری را برای محل تمرینی بچه‌ها ایجاد کنیم.

دبیر افزود:بیش از ۶۰ درصد مدال‌های المپیک را رشته کشتی برای ایران کسب می‌کند و به امید خدا به سمتی برویم که بودجه رشته ما این مقدار کم و ناچیز نباشد چرا که جایگاه کشتی برای ما مهم است و برای درست کردن این جایگاه نیاز به ایجاد زیرساخت‌های بزرگ در این رشته است.

رئیس فدراسیون کشتی ادامه داد: متاسفانه همه گیری کرونا شرایط را برای کشتی بسیار سخت کرده است. چرا که به همین دلیل اکنون تمام باشگاه‌های ما بسته است. به عنوان در مازندران در این ۲ سال کشتی ما هیچ ورودی نداشته است و باید امیدوار باشیم که کرونا سریعتر تمام شود و وضعیت به حالت عادی خود بازگردد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.