سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی کلینیک کسب و کار خراسان شمالی

معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی گفت : در جهت حمایت از صنایع استان کلینیک کسب و کار خراسان شمالی در ساختمان فناوری و کسب و کار شهرک صنعتی بیدک راه اندازی شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  محسن صابری معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی گفت : هدف از راه اندازی کلینیک تخصصی مشاوره کسب و کار، در کنار هم قرار گرفتن عرصه دانشگاه و صنعت است .

صابری افزود : ایجاد ارتباط مستمر بین مشاورین و واحدهای صنعتی قطعاً در فرآیند تولید، تأثیرگذار خواهد بود و باعث اشتغال پایدار و پویایی هرچه بیشتر اقتصاد و صنعت استان در سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها خواهد شد.


بیشتر بخوانید


او عنوان کرد : در این کلینیک ارائه خدمات مشاوره ای، آموزشی و عارضه یابی، با همکاری کارشناسان و مشاوران با تجربه و متخصص در حوزه های امور مالی و سرمایه گذاری، امور گمرکی، بازاریابی و ... مهیا گردیده است.

معاون صنایع کوچک گفت : براساس نیازهای شناسایی شده از سوی این کلینیک دوره های آموزشی تخصصی ویژه مشاوران و ارائه دهندگان خدمات کسب و کار برگزار می شود .

در جلسه ای که تعداد ۱۴ مشاور اصلح مورد تایید در حوزه های تخصصی شرکت داشتند ، مدیرکلینیک انتخاب و برای تایید نهایی به سازمان صنایع کوچک معرفی شد.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.