سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی مخفیگاه فروشنده سلاح جنگی در محله پاسداران

رئیس پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری متهمی خبر داد که اقدام به نگهداری سلاح های جنگی می کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ نجم الدین رشیدی رئیس پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ اظهار کرد: در اوایل هفته جاری خبری مبنی حمل و نگهداری سلاح جنگی توسط فردی در حوالی محله پاسداران دریافت شد که در تحقیقات پلیسی مشخص شد متهم با جاساز کردن سلاح جنگی در مخفیگاهش به حمل و نگهداری آن می‌پردازد.

رئیس پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ تصریح کرد: با ارسال مستندات و اخذ دستور قضائی مراقبت‌های ویژه پلسی آغاز تا اینکه ماموران این پلیس موفق شدند شانزدهم شهریور ماه متهم را در مخفیگاهش در حوالی محله پاسداران دستگیر و به پلیس امنیت عمومی منتقل کنند.

سرهنگ رشیدی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح جنگی و یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز و ۳۰۰ عدد فشنگ جنگی و یک عدد شوکر و گاز اشک اور کشف شد.

این مقام پلیسی با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد، تاکید کرد: پلیس به طور جد با کسانی که بخواهند امنیت شهروندان را به مخاطره باندازند برخورد قانونی صورت خواهد داد و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده اینگونه موارد سریعا از طریق سامانه ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.


بیشتر بخوانید

دستگیری ۶۱ نفر از فروشندگان سلاح در غرب تهران


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.