سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نظارت بر پایانه مسافربری در مهاباد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد از نظارت پایانه مسافربری این شهرستان در راستای مقابله با شیوع و همه‌گیری بیماری کرونا خبر داد.

محسن خادمی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: کارشناسان حمل و نقل راهداری این شهرستان از پایانه‌ مسافربری و شرکت‌های حمل ونقل کالا بازدید و بر نحوه رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در این مراکز نظارت کردند.

خادمی افزود: ناوگان عمومی مسافربری و شرکت‌های حمل ونقل کالا، کنترل بار و اضافه تناژ با همکاری پلیس راه توسط کارشناس حمل و نقل و پایانه از جمله اقدامات صورت گرفته در این بازدید بوده است.

این مقام مسئول اذعان کرد: کارشناسان راهداری در داخل پایانه‌ها موظف هستند اتوبوس‌هایی که خارج می‌شوند را به لحاظ فنی و ایمنی مورد ارزیابی قرار داده و علاوه بر این در زمینه رعایت ۵۰ درصد ظرفیت و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی نیز کنترل کنند ضمن آنکه، چون نظارت بر ناوگان مسافربری برعهده این اداره قرار داده شده است آن‌ها موظفند در بین راه و در طی مسیر نیز فعالیت آن‌ها را رصد کنند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد همچنین به شهروندان توصیه کرد که دستورالعمل بهداشتی ستاد پیشگیری از کرونا و رعایت بهداشت فردی را جدی بگیرند.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.