سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل اداره شیلات و آبزیان آذربایجان‌غربی:

مهاباد از مناطق مستعد آبزی پروری استان است

قریشی گفت: مهاباد مستعد آبزی پروری بوده که با تامین اعتبار خدمت رسانی هرچه بیشتر و بهتر به پرورش دهندگان میسر می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، محمد باقر قریشی مدیر کل اداره شیلات و آبزیان آذربایجان‌غربی اظهار کرد: با وجود اینکه شهرستان مهاباد یکی از مناطق مستعد آبزی پروری استان است و اعتبارات این شهرستان در بخش شیلات ناچیز بوده و امیدواریم با اختصاص اعتبار مناسب امکان تجهیز اداره شیلات نیز و خدمت رسانی هرچه بیشتر و بهتر به پرورش دهندگان میسر شود.

قریشی با بیان اینکه این شهرستان ظرفیت بیشتری برای تولید شیلات را دارد، افزود: سالانه ۳۹۰ تن ماهی گرمابی و سردآبی در مزارع پرورشی و سد‌های این شهرستان تولید و روانه بازار‌های مصرف می‌شود.

این مقام مسئول اذعان کرد: بحران کم آبی یکی از معضلات بزرگ است که بخش‌های مختلف صنعتی و کشاورزی استان را درگیر کرده که از سوی بعضی از مسئولین بهترین روش نجات آبزی پروری استان، تغییر الگوی کشت از سردابی به گرمابی پیشنهاد شده است.

عارف خدرلو فرماندار مهاباد گفت: فرمانداری جهت افزایش تولید آبزیان و همچنین اشتغالزایی در این شهرستان آماده هرگونه همکاری متقابل بوده و امیدواریم شاهد پیشرفت و توسعه روز افزون شهرستان نیز بخصوص در صنعت آبزی پروری باشیم.

صبح امروز چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ مدیر کل اداره شیلات و آبزیان آذربایجان‌غربی با فرماندار مهاباد در محل دفتر فرمانداری ضمن دیدار، مسائل و مشکلات را بیان و پیرامون آن‌ها به بحث و تبادل نظر پرداختند و طرفین بر لزوم پیگیری جدی تاکید کردند.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.