سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان:

زائران عادی به کربلا اعزام نمی‌شوند

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان گفت: امسال سامانه «سماح» از زائران عادی برای اعزام به کربلا برای حضور در مراسم اربعین حسینی ثبت‌نام نمی‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، علیرضا صادقی مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان در خصوص اعزام زائران به کربلا برای حضور در مراسم اربعین حسینی امسال گفت: باید توجه داشت که کل سهمیه کشور  برای حضور زائران در کشور عراق ۳۰ هزار نفر است.

وی با بیان اینکه برای اعزام زائران نیز شرایط ویژه‌ای در نظر گرفته شده است، ابراز داشت: یکی از این شرایط ورود به کشور عراق از مرز‌های هوایی است و همه مرز‌های زمینی در این ایام بسته است.
لزوم دریافت دو دُز واکسن کرونا و تست منفی پی سی آر برای اعزام به کربلا
مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان با بیان اینکه یکی دیگر از شرایط اعزام به کربلا در امسال دریافت دو دُز واکسن کرونا تا قبل از ۱۹ شهریور ماه است، تصریح کرد: همچنین کسانی که آماده اعزام شدند باید ۷۲ ساعت قبل از پرواز تست پی سی آر منفی داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه امسال زائران عادی در سامانه «سماح» ثبت نام نمی‌شوند، گفت: برای مراسم اربعین امسال تعدادی از کمیته‌های فرهنگی و موکب دارانی که از سوی ستاد عتبات عالیات شناسایی و مورد تائید قرار گرفته‌اند و کارگزاران حج و زیارت اعزام خواهند شد.

صادقی در خصوص سهمیه استان اصفهان برای اعزام به کربلا برای مراسم اربعین امسال نیز ابراز داشت: از آنجایی که سهم کشور ۳۰ هزار نفر است و استان اصفهان استانی پهناور و پرجمعیت است پیش بینی شده سهم این استان بین یک هزار تا یک هزار و ۲۰۰ نفر باشد، البته این عدد هنوز به صورت رسمی از سوی سازمان حج و زیارت اعلام نشده است.

منبع:مهر

انتهای پیام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.