سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رانندگان تاکسی و وانت بار قزوین صاحب ورزشگاه اختصاصی شدند

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از تخصیص یک ورزشگاه ویژه برای خانواده بزرگ حمل و نقل بار و مسافر درون شهری با مساعدت و همراهی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری منطقه یک خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: با مساعدت  مدیران سازمان فرهنگی ورزشی و شهرداری منطقه یک و همچنین پی گیری‌ها و معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری، برای اولین بار یک ورزشگاه اختصاصی در اختیار رانندگان حمل و نقل بار و مسافر درون شهری (تاکسیرانان و وانت داران) قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: این ورزشگاه که در تقاطع خیابان نواب – شهید انصاری، جنب امامزاده سلطان سید محمد قرار دارد، تا پایان سال ۱۴۰۰ به بهره برداری خواهد رسید و برابر توافق به عمل آمده، این ورزشگاه ۳ روز در هفته در اختیار ساکنین و اهالی محل و ۳ روز دیگر در اختیار تاکسیرانان و وانت داران قرار می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تصریح کرد: بر اساس این گزارش؛ تلاش سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین همواره بر این است که شرایط لازم برای فعالیت بهتر و عملکرد مطلوب تاکسیرانان را فراهم کند تا آنان نیز بتوانند خدمات بهتری به شهروندان ارائه دهند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.