سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری اولین گلریزان قرآنی در استان قزوین

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین از برگزاری اولین گلریزان قرآنی با هدف آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در این استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: اولین گلریزان قرآنی در استان قزوین با هدف آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد برگزار شد.

حجت الاسلام مجیدی با اشاره به کتابت آیات قرآن توسط اساتید برجسته استان اظهار کرد: اساتید خوشنام استان قزوین ۱۰ تابلو نفیس از آیات قرآن کریم را کتابت کرده اند که این تعداد تابلو با حضور محدود خیران با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی خریداری شده است و از قِبل این کار خیر زندانیان جرایم غیرعمد آزاد خواهند شد.

او افزود: در بحث آزادسازی زندانیان غیرعمد و رسیدگی به خانواده این افراد، به صورت متناوب و موردی، موقوفات و متولیان وقف مشارکت داشته اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: امسال سومین سالی است که به طور متمرکز طرحی با عنوان آزادسازی زندانیان غیرعمد در سازمان و همچنین در استان در حال برگزاری است و تا کنون حدود ۴۸ نفر در طرح متمرکز آزادسازی در طول این سال‌ها به آغوش خانواده بازگشته اند.

حجت الاسلام مجیدی در ادامه اضافه کرد: اداره کل اوقاف استان به مناسبت ۱۷ ربیع الاول بنا دارد تا از قِبل درآمد موقوفات استان تعدادی از زندانیان را آزاد نماید.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.