سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هلال احمر قزوین و اجرای طرح «نذر آب ۴» در خراسان جنوبی

تیم جمعیت هلال احمر استان قزوین با اجرای طرح «نذر آب ۴» فعالیت خود را با تحویل بسته‌های حمایتی خیران به هلال احمر شهرستان «درمیان» خراسان جنوبی آغاز کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،تیم جمعیت هلال احمر استان قزوین در قالب طرح «نذر آب ۴» وارد شهرستان «درمیان» استان خراسان جنوبی شد و فعالیت خود را با تحویل بسته‌های حمایتی ارسالی توسط خیران استان قزوین به جمعیت هلال احمر شعبه شهرستان درمیان آغاز کرد.

با توجه به اجرای طرح ملی نذر آب برای چهارمین سال متوالی در استان‌هایی که دچار مشکل کم آبی هستند، امسال این طرح توسط جمعیت هلال احمر استان قزوین در راستای حمایت از زندگی و سلامت جامعه و ارائه خدمات شایسته و مطلوب به مناطق محروم و کم‌برخوردار در شهرستان درمیان استان خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

همراه با اعزام تیم‌هایی از هلال احمر استان قزوین به مناطق محروم شهرستان درمیان استان خراسان جنوبی اعضای جوان تیم سحر هلال احمر این استان در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و حمایت‌های روانی، خدمات خود را با اجرای برنامه‌های متعدد به کودکان ارائه می‌کنند.

اعضای آموزش دیده تیم سحر استان با هدف انجام فعالیت‌های بشردوستانه بر محور ایجاد نشاط، شادابی، همدلی و تقویت مشارکت اجتماعی و کار گروهی ویژه کودکان مناطق محروم شهرستان درمیان حضور موثر خود را آغاز کردند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.