سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توضیحات سردار محمدیان در خصوص کشته شدن یکی از اراذل در مهرشهر

فرمانده انتظامی البرز در خصوص کلیپ منتشر شده از شلیک مامور انتظامی به سمت یک متهم در منطقه مهرشهر کرج توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز گفت: شامگاه روز ۱۳ شهریور خبری مبنی بر عربده کشی و قدرت نمایی با سلاح سرد توسط شخصی در منطقه مهرشهر کرج به مرکز فوریت‌های پلیسی استان اعلام و بلافاصله ماموران کلانتری ۲۲ مهرشهر برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز افزود: مأموران با حضور در محل حادثه متوجه شدند که شخصی با حالت غیر عادی به وسیله سلاح سرد اقدام به قدرت نمایی در معابر شهری کرده و علاوه بر برهم زدن نظم عمومی، اقدام به آسیب زدن به ۴ نفر از جمله یک خانم و چند خودرو و یک سوپرمارکت کرده است.


بیشتر بخوانید

او گفت: بلافاصله مامور انتظامی وارد عمل شده و متهم را به آرامش دعوت می کند نامبرده بدون توجه به این موضوع به سمت مامور نیز حمله ور می شود که در این هنگام مامور در یک اقدام ضربتی متهم را به زمین زده که در حین دستبند زدن به دلیل نزدیک شدن سایر افراد برای خلع سلاح پلیس در یک اقدام  سهوی تیری از اسلحه خارج و به متهم برخورد می کند.

سردار محمدیان با بیان اینکه رسانه های معاند فقط بخش کوچکی از کلیپ را تقطیع کرده و روی آن مانور می دهند، گفت: فیلم کامل اوباشی گری و حمله به شهروندان از سوی این متهم توسط مرکز اطلاع رسانی پلیس منتشر خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان این که این فرد ۷ فقره سابقه درگیری و نزاع داشته، افزود: تحقیقات تخصصی از سوی مبادی نظارتی پلیس و دستگاه قضایی در خصوص این موضوع در حال انجام است.

او گفت: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و هرکس بخواهد این مهم را خدشه دار کند با برخورد پلیس مواجه خواهد شد.

انتهای پیام /ر  .ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
رضا تقی
۰۰:۴۰ ۰۹ مهر ۱۴۰۰
پلیس مبارزه با جرایم در ایران کارش خیلی دشواره مستضعفه وباید ده برابر تقویت مالی و حقوقی و امکاناتی بشه با کمترین حقوق ماهیانه باید با یک مشت ادم وحشی درگیر بشه بعد هم حمایت بی چون وچرا نشه
ناشناس
۱۸:۵۸ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
سردار واقعا چی توضیح میدی ؟؟ اصلا نیاز به درگیری نبود مامور باید همونجا میزدش