سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

تک پلیس به پاتوق توزیع کنندگان موادمخدر در شمال تهران

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از دستگیری توزیع کننده موادمخدر در دره فرحزاد خبر داد.

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: ماموران پایگاه دوم این پلیس از طریق گزارشات و شکایات شهروندان متوجه شدند که یکی از سوداگران مرگ در شمال پایتخت، ضمن ایجاد پاتوق در محدوده دره فرحزاد اقدام به توزیع گسترده تریاک بین جوانان می‌کند.

وی افزود: موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پایگاه دوم قرار گرفت و با انجام تحقیقات مشخص شد که متهم از عوامل اصلی توزیع موادمخدر در دره فرحزاد است، به همین منظور اطلاعات بدست آمده به مقام قضائی ارجاع و دستور بازداشت متهم صادر شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران تصریح کرد: شب گذشته ماموران پلیس که فعالیت این متهم را از قبل زیر نظر داشتند، طی گشت زنی هدفمند در اطراف دره فرحزاد موفق شدند در اقدامی غافلگیرانه خودروی وی را توقیف و متهم را دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه در بازرسی بدنی از متهم بیش از ۵ کیلوگرم ماده مخدر تریاک کشف شد، تاکیدکرد: متهم به مقر پلیس منتقل شد و به جرائم ارتکابی خود اعتراف کرد و پس از تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضائی ارجاع شد.

به گفته رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت، با انهدام پاتوق فروش و مصرف موادمخدر در منطقه فرحزاد امیدواریم با همکاری شهروندان و افزایش سطح آگاهی خانواده‌ها درباره عوارض زیانبار مصرف موادمخدر بستر‌های آلودگی جوانان به اعتیاد و موادمخدر در مناطق شمالی تهران بیش از پیش کمتر شود.


بیشتر بخوانید

توقیف خودروی قاچاقچی هروئین در بدو ورود به تهران


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.