سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امین میرزازاده: در جهانی نروژ به دنبال بهترین نتیجه هستم/ برای حضور در لیگ با هیچ تیمی صحبت نکرده ام

سنگین‌وزن کشتی فرنگی کشورمان گفت: در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۱ به دنبال بهترین نتیجه و کسب یک مدال خوش‌رنگ هستم.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امین میرزازاده عضو تیم ملی کشتی فرنگی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم درباره برگزاری اردو‌ها گفت: خدا را شکر شرایط اردویی بسیار خوب است. کمتر از یک ماه تا آغاز مسابقات جهانی نروژ فرصت داریم. کادر فنی زحمات زیادی کشیده‌اند و آماده هستیم تا خوش‌رنگ‌ترین مدال را بتوانیم کسب کنیم.

وی در خصوص تمریناتش در اردو‌ها گفت: کادر فنی برنامه‌های خاصی برای ما در نظر گرفته، البته در کنار این تمرینات قدرتی هم را هم انجام می‌دهم تا بتوانم بهتر روی تشک حاضر شوم.

میرزازاده در خصوص حضورش در مسابقات جهانی نروژ و همچنین حریفان اصلی خود گفت: در این مسابقات به دنبال بهترین نتیجه هستم و با خیلی از آن‌ها تاکنون چندین بار کشتی گرفته‌ام. البته هنوز لیست شرکت‌کننده‌ها در این مسابقات اعلام‌نشده، اما من با توجه به احتمالات که شاید برخی نفرات مقابلم قرار بگیرند فیلم کشتی‌های آن‌ها را می‌بینم و آنالیز می‌کنم. البته باید بگویم که مهم‌ترین حریفانم کشتی گیران کوبایی، ترک و گرجستانی هستند.

میرزازاده در مورد حضور مربیان سازنده در اردو‌ها گفت: حضور این مربیان در اردو‌های تیم ملی تأثیر بسیار مثبتی دارد، چون انگیزه‌ای برای خود مربیان است تا بیشتر به شاگرد پروری بپردازند و تبادل دانش هم یکی از تأثیرات مثبت این حضور‌ها است.
فرنگی کار ۱۳۰ کیلو کشورمان گفت: در خصوص لیگ برتر فعلاً با هیچ تیمی صحبت نکرده‌ام و بیشتر حواسم بر مسابقات جهانی متمرکز است. البته حضور در لیگ هم از لحاظ مالی و هم از نظر عملکردی تأثیر بسیار مثبتی دارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.