سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع اقلام بهداشتی، بسته‌های آموزش سلامت و پیشگیری از کرونا در استان همدان

معاون آموزش و پرورش استان همدان از توزیع اعتبار ارتقای بهداشت مدارس، اقلام و بسته‌های بهداشتی و آموزشی پیشگیری از کرونا در مناطق ۱۹ گانه استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  عبدالله جعفری معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان گفت: به منظور ارتقای سطح سلامت و بهداشت دانش آموزان و اجرای طرح‌ها و برنامه‌های حوزه سلامت و همچنین به منظور بازگشایی ایمن مدارس در قالب پروژه مهر، اعتبار ارتقای بهداشت مدارس و اقلام بهداشتی در بین مناطق ۱۹ گانه استان توزیع شد.

او افزود: دو مرحله اعتبار و بسته‌های بهداشتی شامل تجهیزات اتاق بهداشت مدارس، ماسک، مایع ضد عفونی کننده دست و سطوح، صابون مایع، ترازو و قد سنج است که از محل اعتبارات ابلاغی دفتر سلامت و تندرستی وزارت متبوع به ارزش ۵ میلیارد ریال در استان توزیع شده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان همچنین از اجرای موفق واکسیناسیون معلمان در استان خبر داد و گفت: در واکسیناسیون دُز اول، عملکرد استان همدان در ردیف استان‌های برتر کشور با پوشش بالای ۹۰ درصد بود که با مکاتبات صورت گرفته با وزارت متبوع و دانشگاه علوم پزشکی همکاران جامانده نیز می‌توانند با مراجعه به سامانه salmat.gov.ir با أخذ نوبت، واکسن دریافت کنند.
انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.