سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان:

تعاونی‌ها، زمینه‌ساز پایگاه‌های اقتصادی در کشور هستند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، گفت: معرفی توانمندی‌های بخش تعاون و الگو‌های موفق در این بخش می‌تواند زمینه شکل‌گیری پایگاه‌های اقتصادی را فراهم کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، علی آشتاب، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان در حاشیه شانزدهمین جشنواره انتخاب تعاون‌گران برتر لرستان و در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در این دوره سه تعاونی برتر و هفت تعاونی شایسته تقدیر را داشتیم و یک تعاونی نیز در حوزه صنعت ساختمان و بخش خودرو انتخاب کردیم.

وی ادامه داد: ما در این جشنواره هدفمان معرفی الگو‌های موفق برای انتقال دانش و تجربه به جامعه هدف و از طرفی بیان موفقیت‌های این تعاونی‌هاست.

آشتاب عنوان کرد: در استان بالغ بر ۲۹۳۶ تعاونی داریم که در بخش‌های مختلف اقتصادی، صنعت، کشاورزی و ... فعالیت می‌کنند و بالغ بر ۳۷ هزار نفر در آن‌ها اشتغال دارند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، تصریح کرد: معرفی توانمندی‌های بخش تعاون و الگو‌های موفق در این بخش می‌تواند زمینه شکل‌گیری پایگاه‌های اقتصادی را فراهم کند و باعث انتقال دانش و تجربه به جوانان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی ما شود.

وی افزود: در کنار جشنواره ۲۳ تعاونی را در بخش‌های مختلف اقتصادی با حضور تعاون‌گران و معاون اقتصادی استاندار و رئیس اتاق تعاون استان افتتاح کردیم که ۲۳۲ نفر در این تعاونی‌ها اشتغال دارند و حجم سرمایه‌گذاری در این تعاونی‌ها بالغ بر ۸۱ میلیارد تومان است.

آشتاب بیان کرد: امیدواریم این اقدام به رشد و توسعه بخش تعاون در استان کمک کند.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.