خلیل عوض زاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهار داشت: با توجه به ضرورت فعالیت بی وقفه خدمات رسانی حوزه توزیع برق و طبق برنامه اعلام شده وزارت بهداشت مبنی بر تزریق واکسن پرسنل سازمانهایی که ارتباط مستقیم با ارباب رجوع و شهروندان دارند، نیروهای صنعت برق در اولویت تزریق واکسن کرونا قرار گرفتند.
وی ادامه داد: گروه هدف اجرای واکسیناسیون، کلیه کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان اعم از نیروهای رسمی، عملیاتی، پیمانکاری، نیروهای حجمی، شرکتی و شاغل در واحدهای مختلف است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: ۲ هزار نفر نیرو این شرکت در مرحله اول تزریق واکسن کرونا به پایگاههای مشخص شده معرفی شدند که از این تعداد بیش از ۵۰ درصد، تاکنون کار تزریق واکسن را انجام داده اند.
وی خاطر نشان کرد: همکارانی که به دلایل موجه از جمله ابتلا به بیماری در زمان واکسیناسیون موفق به دریافت واکسن نشده اند میتوانند بعد از گذراندن دوره بیماری نسبت به دریافت واکسن خود اقدام کنند.
وی گفت: موضوع سلامتی پرسنل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان به عنوان سرمایههای انسانی و حیاتی سازمان همواره مد نظر بوده و به همین جهت از تمامی پرسنل این شرکت دعوت میشود تا هر چه سریعتر نسبت به دریافت واکسن خود اقدام کنند.
عوض زاده تصریح کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا اقدامات و برنامههای لازم در زمینه مقابله با این ویروس را در ۲ بخش درون و برون سازمانی تدوین و عملیاتی نمود.
بیش از ۷۰ خدمت مورد نیاز مشترکین توزیع برق به صورت غیرحضوری ارائه میشود
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با هدف کاهش تردد و مراجعات مردم و مقابله با شیوع ویروس کرونا و در راستای اجرای طرح تحول دیجیتال صنعت برق عموم خدمات مربوط به حوزه مشترکین و اتفاقات شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان از سال گذشته به صورت غیرحضوری ارائه میشود.
وی ادامه داد: بیش از ۷۰ خدمت مورد نیاز مشترکین توزیع برق از طریق اپلیکیشن برق من، درگاه اینترنتی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان به آدرس www.sbepdc.ir (میز خدمات الکترونیک) و شماره گیری سامانه تلفنی ۱۵۲۱ امور مشترکین و ۱۲۱ اتفاقات این شرکت قابل دریافت است.
عوض زاده گفت: درخواست انشعاب، مشاهده آخرین قبض، مشاهده سوابق مصرفی و پرداخت، تسویه حساب، تغییر تعرفه، درخواست آزمایش کنتور، درخواست رفع ولتاژ برق، تغییر نام، بررسی جابهجایی کنتور، اعلام خاموشی مشترک، قطع موقت انشعاب، مشاهده خاموشی ها، ثبت خاموشی و حوادث و سایر خدمات به صورت غیرحضوری قابل ارائه است.
وی تصریح کرد: تجمع و حضور افراد در امکان پر ازدحام از جمله دفاتر خدمات مشترکین یکی از راههای انتقال ویروس کرونا است لذا ضروری است تا مشترکین هم استانی علاوه بر رعایت توصیههای پزشکی تا حد ممکن از تردد در دفاتر خدمات مشترکین برق خودداری کنند و از روشهای دریافت خدمات غیرحضوری اقدام نمایند.
انتهای پیام/ع