سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اقدامات لازم برای مبارزه با موادمخدر در گیلان

استاندار گیلان بر ضرورت انجام اقدامات ضروری برای مبارزه با موادمخدر و آگاهی بخشی از آسیب‌های اعتیاد در سال تحصیلی پیش رو تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، ارسلان زارع، استاندار گیلان در نشست شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر گیلان گفت: امسال آموزش و پرورش استان با مشاوره روان‌شناسان و همراهی پلیس مبارزه با موادمخدر، باید اقدامات پیشگیرانه‌ای، به ویژه در مدارس گیلان انجام دهد.

او اجرای برنامه‌های پیشگیرانه را از اولویت‌های مهم برای مبارزه با موادمخدر عنوان کرد و افزود: باید از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد، مشارکت‌های مردمی و اقدامات دستگاه‌های مربوطه در انجام وظایف قانونی، استفاده بهینه کرد.

استاندار گیلان تأمین اعتبارات موردنیاز دستگاه‌ها برای انجام مأموریت‌ها و اجرای برنامه‌ها را از جمله ابزار‌های مؤثر در مسیر مبارزه با موادمخدر دانست و گفت: فرمانداران و شورا‌های اسلامی شهر برای پرداخت سهم تعیین شده مشارکت مالی شهرداری‌ها، به ویژه در مرکز استان، با جدیت پیگیری کنند.

ارسلان زارع بر لزوم تشکیل مستمر نشست‌های کمیته فرعی و متناظر شهرستانی این شورا از سوی فرمانداران تأکید کرد.

او با اشاره به لزوم تعیین تکلیف و یا حذف برخی مکان‌های متروک در مناطق حاشیه شهری، تصریح کرد: اداره کل بهزیستی گیلان برای افزایش ظرفیت مراکز نگهداری معتادان متجاهر و احداث مرکز جدید، به صورت جدی پیگیری می‌کند.

 


انتهای پیام/م.‌ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.