سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار هندیجان:

بازگشایی مدارس هندیجان با تصویب ستاد ملی کرونا انجام می‌شود

بویری گفت: در صورتیکه ستاد ملی کرونا آموزش حضوری مدارس را تصویب کند، آمادگی بازگشایی مدارس هندیجان را داریم.

علی بویری فرماندار هندیجان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش با حضور جمعی از مسئولان مربوطه در شهرستان اشاره کرد و گفت: همکاری همه اداره‌ها و ارگان‌ها با آموزش و پرورش جهت بازگشایی مدارس امری الزامی است.

او با بیان اینکه همه دستگاه‌ها با ظرفیت و پشتیبانی کامل و با نظر وزارت بهداشت و رعایت دقیق همه دستور العمل‌ها باید آماده اجرای پروژه مهر و بازگشایی مدارس باشند، افزود: در شرایط کنونی شیوع بیماری کرونا ویروس، عمده وظایف آموزش و پرورش پشتیبانی، برنامه ریزی، هماهنگی و تعامل با دستگاه‌های اجرایی، جذب خیرین و مشارکت‌های عمومی است.

بویری در ادامه تشکیل کارگروه‌های تخصصی و استفاده از صاحب نظران را از دیگر وظایف شاخص آموزش و پرورش عنوان کرد و اظهار داشت: آن‌ها می‌توانند مسائلی همچون دلایل اُفت تحصیلی، کیفیت آموزشی دانش آموزان، راهکار‌های مناسب برای کودکان بازمانده از تحصیل و دیگر مسائل آموزش و پرورش را در این کارگروه‌ها بررسی و راهکار‌های مناسب را مصوب و اجرا کنند.

رئیس شورای آموزش و پرورش هندیجان ادامه داد: از همه دستگاه‌های اجرایی خواهشمندیم در صورتیکه وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا دستور بازگشایی مدارس را ابلاغ کرد، با همه توان در کنار آموزش و پرورش جهت اجرای پروژه مهر تلاش و همکاری نمایند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.