سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار سبزوار:

باید به ظرفیت‌های ورزشی سبزوار بیشتر توجه کرد

معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه سبزوار گفت: سبزوار یکی از قطب‌های ورزش خراسان رضوی به شمار می‌رود و ظرفیت‌های ورزشی آن نیازمند توجه بیشتر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سیدمجتبی علوی‌مقدم معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه سبزوار روز سه‌شنبه در مراسم معرفی رئیس اداره ورزش و جوانان سبزوار گفت: سبزوار در رشته‌های مختلف ورزشی همچون هندبال، کشتی، دو و میدانی، فوتسال، پاورلیفتینگ، بدنسازی و پرورش اندام و والیبال نشسته از جایگاه والایی برخوردار است.

او افزود: ساختمان اداره ورزش و جوانان سبزوار و تجهیزات آن در شان و جایگاه این شهرستان نیست و باید نوسازی شود.

فرماندار ویژه سبزوار با بیان اینکه دامنه اختیارات مدیران شهرستانی باید بیشتر شود ادامه داد: رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان باید از اختیارات کافی برای توسعه ورزش و رفع مشکلات برخوردار باشد.


بیشتر بخوانید


علوی مقدم بیان کرد: یکی از اهداف وزارت ورزش و جوانان، توجه به حوزه جوانان است که این موضوع تا حدودی مورد غفلت قرار گرفته و باید بستری فراهم شود که استعداد‌های جوانان در بخش‌های مختلف با همکاری آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها شناسایی شود.

او تصریح کرد: با توجه به گسترش فضای مجازی، یکی از آسیب‌های کنونی آسیب فرهنگی است که باید با فرهنگسازی، مدیریت و آموزش‌های لازم این فضا تبدیل به فرصت شود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام//ص.ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.