سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع):

با مشارکت مردمی امنیت در شمال غرب کشور پایدار است

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) گفت: امنیت قابل توجهی در شمال غرب کشور ایجاد شده و به برکت مشارکت مردمی این امنیت پایدار شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، سردار مجید ارجمندی‌فر جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) در گفتگو با خبرنگاران گفت: مرز و امنیت، خط قرمز ما و مردم منطقه شمال غرب است و کوچک‌ترین حرکت و ناامنی از طرف نیرو‌های ضد انقلاب پاسخ دندان شکنی خواهد داشت.

وی اظهار داشت: موضوع امنیت در تمامی کشور‌ها یکی از موضوعات اصلی محسوب می‌شود و در صورت وجود امنیت، توسعه، پیشرفت، آبادانی، شکوفایی علم و دانش و آرامش مردم با آن همراه است.

وی افزود: گروه‌های ضد انقلاب با پشتیبانی کشور‌های غربی و معاند برای حفظ حیات خود در تلاش بوده و برای حفظ حیات خودشان در پی ایجاد ناامنی در کشور هستند.

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) تاکید کرد: معاندان با انجام برنامه‌هایی در شبکه‌های مجازی و رسانه‌های خودشان یا با کار عملی و میدانی و با ترور ماموستای یک روستا و یک فرد عادی یا بسیجی در پی این هستند که از طریقی تلقین کنند که در این منطقه ناامنی است تا بتوانند به مطامع خودشان برسند.

سردار ارجمندی فر اضافه کرد: این‌ها قصد دارند ایجاد ترس و ناامنی کنند، ولی امنیت قابل توجه در شمال غرب ایجاد شده و به برکت مشارکت مردمی این امنیت پایدار شده است.

وی گفت: اگر این فعالیت معاندان کنترل نشود، در هرعمقی حضور داشته باشند ما آنجا را خاک دشمن می‌دانیم و بر خودمان وظیفه می‌دانیم در مقابل ناامنی که در پی ایجاد آن هستند، اقداماتی در جهت مقابله به مثل داشته باشیم.

انتهی پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.