سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید مقامات قضایی کشور از رعایت حقوق شهروندی در زندان‌های فارس

مدیرکل زندان‌های فارس گفت: هدف بازدید بازرسان قوه قضائیه از زندان‌های فارس، بررسی و نظارت بر نحوه خدمت رسانی و بررسی مشکلات قضایی زندانیان و رعایت حقوق شهروندی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اسحاق ابراهیمی در بازدید از برخی زندان‌های فارس که با حضور مدیرکل نظارت بر زندان‌ها و بازداشتگاه‌های دادستانی کل کشور انجام شد از زحمات مجموعه قضایی شهرستان‌های داراب و زرین دشت، به لحاظ تعامل خوب و توجه به مجموعه زندان و حل مشکلات زندانیان قدردانی کرد و گفت: تمام مشکلات و موارد توسط دادستان شهرستان به صورت ویژه بررسی و رفع می‌شود و از این لحاظ در این شهرستان مشکلی وجود ندارد.

او افزود: یکی از دلایل گرایش زندانیان به جرم مشکلات اقتصادی و بیکاری است و از مسئولان قضایی، اعطای تسهیلات قضایی به زندانیان را خواستار شد.

مدیرکل زندان‌های فارس افزود:همه درخواست‌های زندانیان از مقامات قضایی جمع آوری و دستورات لازم صادر خواهد شد.

مدیرکل نظارت بر زندان‌ها و بازداشتگاه‌های دادستانی کل هم در بازدید از زندان‌های داراب، لارستان، جهرم، مرودشت، آباده، اقلید و بوانات در جمع زندانیان حاضر و با آنان در زمینه مسائل قضایی، بهداشتی، رفاهی، فرهنگی و رعایت حقوق شهروندی گفتگو کرد و مشکلات و درخواست‌های آنان را بررسی کرد.

جلالی همچنین زندانیان را به استفاده مفید از ایام حبس برای پرورش فکر و اصلاح رفتار و شرکت در برنامه‌های اصلاحی و تربیتی و فعالیت در جلسات قرآنی و آموزشی تشویق کرد.

مدیرکل نظارت بر زندان‌ها و بازداشتگاه‌های دادستانی کل کشور در بازدید از زندان‌های اقلید، آباده و بازداشتگاه بوانات چهره به چهره مشکلات زندانیان را بررسی و دستورات لازم صادر کرد.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.