سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر به بیش از ۱۶ هزار بیمار کرونایی خدمات داد

رئیس بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر گفت: از زمان افتتاح تا کنون، بیش از ۱۶ هزار و ۳۰۰ بیمار کووید ۱۹ به بیمارستان شهدای هسته‌ای مراجعه کرده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عاطفه اسفندیاری رئیس مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس و شهدای هسته‌ای بوشهر بیان کرد: بیمارستان ۱۱۰ تختخوابی شهدای هسته‌ای در طول بیش از ۳ سال از سال ۱۳۹۶ در دو طبقه با ۸ هزار مترمربع زیربنا شامل بخش‌های جراحی، آی. سی. یو و اورژانس برای خدمات عمومی و پرتویی ساخته و ۲۳ بهمن سال ۱۳۹۹ افتتاح شد.

او با بیان اینکه بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر قابلیت ارائه خدمت عمومی به مردم در همه شرایط دارد، افزود: خدمات درمانی و بهداشتی مربوط به درمان بیماران کووید ۱۹ در بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر ارائه می‌شود و با افتتاح این بیمارستان عمده خدمات در رسیدگی به بیماران مبتلا به کووید ۱۹ بوده که پس از تعیین تکلیف از بیمارستان شهدای خلیج‌فارس به این بیمارستان انتقال‌یافته است.

رئیس مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس و شهدای هسته‌ای بوشهر عنوان کرد: این بیمارستان که با حمایت‌های رییس دانشگاه به سرعت حسب شرایط بحران جهت پذیرش و ارائه خدمت به بیماران مبتلا به کووید ۱۹ فعالیت‌های خود را آغاز کرد و از ابتدای طرح تاکنون بیش از ۱۶ هزار و ۳۰۰ نفر مراجعه به اورژانس کووید ۱۹ و بستری در بخش‌ها داشته است.

اسفندیاری با اشاره به مراجعه بیش از هزار نفر بیمار به کلینیک تنفسی کووید ۱۹ شهدای هسته‌ای از ابتدای اردیبهشت‌ امسال، ادامه داد: تعداد تخت فعال در این بیمارستان ۴۰ تخت است که در موج پنجم به ۶۰ تخت نیز افزایش‌یافته است و کلینیک تنفسی نیز در این مرکز با ظرفیت ۱۰ تخت جهت ۴۵ بیمار در هر شیفت بیمارستان تمامی روز‌های هفته از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب آماده پذیرش بیماران و ارائه خدمات درمانی به مراجعه‌کنندگان است.


بیشتر بخوانید


او گفت: تکمیل و بهره‌برداری کامل از تمام ظرفیت‌های مرکز شهدای هسته‌ای نیاز به حمایت دارد و حسب شرایط بحران جهت خدمات‌رسانی به مردم شریف استان این مرکز فعالیت خود را آغاز نمود و هم‌اکنون نیز در حال ارائه خدمت است و بخش‌های تریاژ و اورژانس کووید ۱۹، بخش‌های بستری کووید ۱۹، سی‌تی‌اسکن و بخش‌های مراقبت ویژه کووید ۱۹ و کلینیک تنفسی از جمله بخش‌هایی هستند که در این بیمارستان به بهره‌برداری رسیده است.

رئیس مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس و شهدای هسته‌ای بوشهر با اشاره به بحران کرونا و تلاش‌های شبانه‌روزی مدافعان سلامت، زحمات این بزرگواران را غیر قابل توصیف دانست و بیان کرد: مجموعه نیروهای درمانی و پشتیبانی در رسیدگی به بیماران و ارائه خدمات به آن‌ها از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ورزند و همه کارکنان این مرکز با تمام توان در حال ارائه خدمات صادقانه و خالصانه به بیماران کووید ۱۹ هستند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.