سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت ۳۹۰ شرکت تعاونی در مهریز

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: از ۳۰۰۰ تعاونی استان، ۳۹۰ شرکت تعاونی در شهرستان مهریز فعال هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، عماد تشکری سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در آیین افتتاح دو طرح تعاونی در شهرستان مهریز، گفت: ۳۹۰ شرکت تعاونی از ۳۰۰۰ تعاونی استان در شهرستان مهریز قرار دارد که اشتغالزایی از سوی تعاونی‌ها را مزیت این شرکت‌ها دانست و افزود: در تعاونی‌های شهرستان مهریز چیزی نزدیک به ۱۰ هزار نفر عضو وجود دارد که با سرمایه این عزیزان زمینه اشتغال ۲ هزار نفر بطور مستقیم فراهم شده است.

او تعاون را مانعی برای ایجاد شکاف طبقاتی میان اقشار مختلف جامعه عنوان کرد و خاطرنشان کرد: زمانی که سرمایه‌های خُرد که در میان مردم وجود دارد در یک جا و به نام شرکت تعاونی جمع شود مانند این است که چند رود یک رودخانه را تشکیل دهند که بدون شک سرمایه‌های خرد زمینه ساز تشکیل تعاونی‌های موفق می‌شود.

 تشکری عملکرد تعاونی‌های شهرستان مهریز را قابل قبول ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه تعاون در مهریز خیلی موفق بوده که با تلاش همکاران بنده در اداره شهرستان و همچنین زحمات مدیران و کارکنان شرکت‌های تعاونی این شهرستان، امسال دو تعاونی بعنوان تعاونی برتر و یک تعاونی به عنوان تعاونی شایسته تقدیر، در جشنواره تعاونی‌های برتر استان انتخاب شدند و این نشان از همدلی و همکاری مردم در حوزه تعاون دارد.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، در سفر خود به شهرستان مهریز دو طرح تعاونی با موضوع طراحی و دوخت لباس، که هردو با همکاری بسیج سازندگی شهرستان مهریز راه اندازی شدند را نیز افتتاح کرد.  

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.