سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امانی در نطق پیش از دستور مطرح کرد؛

برای وصول مطالبات مدیریت شهری، ضمانت داری وجود ندارد

عضو شورای شهر تهران گفت: بدهی‌های شهرداری مدعیان زیادی دارد و برای وصول مطالبات مدیریت شهری ساز و کار تعریف شده و ضمانت داری وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ناصر امانی عضو شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور خود اظهار کرد: از مردم تهران که در ۲۸ خرداد امسال با حضور پای صندوق‌های رای به جمع ما اعتماد کردند صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی ادامه داد: همه ساکنین این شهر از جنوب تا شمال و شرق تا غرب آن از حق مساوی برخوردارند و ما نماینده و وکیل آنان هستیم، موظفیم به آنان پاسخ دهیم همچنین شورای ششم در مقطعی حساس و سرنوشت‌ساز کار خود را آغاز کرده است.

عضو شورای شهر تهران افزود: بدهی‌های شهرداری مدعیان زیادی دارد و برای وصول مطالبات مدیریت شهری ساز و کار تعریف شده و ضمانت داری وجود ندارد و اعداد و ارقام بدهی‌ها و مطالبات هم طی ۴ سال گذشته مرتب دچار نوسان و دستخوش تغییر بوده است.


بیشتر بخوانید


امانی گفت: حمایت دولت و پرداخت بدهی‌های انباشته به شهرداری چشم انداز روشنی ندارد و اخذ تسهیلات و اوراق مشارکت با موانع زیادی مواجه است همچنین افزایش عوارض یا مالیات‌های محلی در شرایط معیشتی و اقتصادی فعلی مردم مورد قبول این دوره مدیریت شهری نخواهد بود.

عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: سیستم حمل و نقل عمومی تهران در بحرانی‌ترین شرایط حیات خود قرار دارد باید قوه‌ی مجریه و مقننه، نمایندگان مردم تهران و بویژه ریاست مجلس به کمک مدیریت شهری بشتابند.

امانی ادامه داد: مقام معظم رهبری در بیانیه‌ی گام دوم فرموده اند که برای برداشتن‌های گام‌های استوار در آینده باید گذشته را درست شناخت و از تجربه‌ها درس گرفت، اگر از این راهبرد غفلت شود، دروغ‌ها به جای حقیقت خواهند نشست و آینده مورد تهدید‌های ناشناخته قرار خواهد گرفت.

وی گفت: شورای شهر عالی‌ترین نهاد مسئولیت سیاست گذاری در مدیریت شهری است، موضوع مهم دیگری که در سیاست گذاری شورای ششم باید مورد توجه قرار گیرد؛ شفافیت و پاسخگویی است؛ جلسات شورا باید علنی باشد و اصحاب رسانه حضور داشته باشند، در اواخر دوره قبل مدیران شهری تلاش کردند که افشاگری رسانه‌ها در زمینه پول پاشی برای تبلیغ اقدامات نشده را به سایت شفافیت منتصب و آن را از نظر انتفاع خارج کنند.

عضو شورای شهر تهران یادآور شد: ما شورای اصول گرا، انقلابی و یکپارچه هستیم که برای خدمت آمده‌ایم و مهم این است که اصول و مبانی و هدف ما یکی است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.