سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امانی در تذکر پیش از دستور مطرح کرد؛

جلسات شورای شهر هنوز در مرحله استارت است

عضو شورای شهر تهران گفت: اگر شروع جلسه امروز را با جلسات دوره پنجم و چهارم مقایسه کنید، متوجه می‌شوید که هنوز شورا در مرحله استارت است و دستور جلسه مهمی نداشته ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ناصر امانی عضو شورای شهر تهران ضمن عرض تسلیت شهدای ۱۷ شهریور در تذکر پیش از جلسه درباره جلسه فوق‌العاده گفت: نطق‌های امروز تکرار جلسات قبلی است درحالی که باید در دستور جلسه فوق‌العاده نکات مهمی مطرح شود. گویا شورا در مرحله آغازین است و هنوز دستور جلسه مهمی گفته نشده است.

وی ادامه داد: ورود معاونین و شهرداران مناطق به جلسه، جلسه فوق‌العاده نیست، چرا که ما هر هفته در مناطق حضور داریم و در جریان آمار و اطلاعات هستیم؛ بنابراین اگر دستوری وجود ندارد، اجازه دهید کمیسیون‌ها تشکیل شود.

امانی افزود: خواهشمندم برای جلسات هفته‌های آینده وقت جلسات شورا را به طرح در کمیسیون‌ها اختصاص دهیم که با دست پر برای حل مشکلات مردم اقدام کنیم.

 سروری، نایب رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به تذکر امانی، عضو شورای شهر تهران گفت: ما منتظر کمیسیون‌ها هستیم. همچنین شهرداری هم باید لوایحی را بفرستد یا اگر نیاز هست، بررسی مجدد انجام دهند. با فعال شدن کمیسیون‌ها امیدواریم که این خلا پر شود.

وی ادامه داد: گزارش شهرداری‌ها موضوع مهمی است و شهرداری و مناطق می‌توانند ما را در موضوعات عملیاتی بیشتر همراهی کنند. همچنین، همه مناطق الزام به حضور در جلسه را ندارند.

وی افزود: ما در جلسه یک نفر از منطقه ۲۰ و یک نفر دیگر را از منطقه ۱ دعوت کرده‌ایم که بتوانیم گزارشی از منطقه شمال و جنوب داشته باشیم. امیدواریم در جلسات آینده با رسیدن گزارش‌های بیشتر فعال‌تر شویم.

در ادامه جلسه امانی خاطرنشان کرد: به شهرداران مناطق خسته نباشید عرض می‌کنم، اما صحبتم بر سر این است که اگر شروع جلسه امروز را با جلسات دوره پنجم و چهارم مقایسه کنید و دستور جلسات سه دوره را مقایسه کنید، متوجه می‌شوید که هنوز شورا در مرحله آغازین است و دستور جلسه مهمی صورت نگرفته است.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.