سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارخانه: والیبال خون تازه می‌خواهد

سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان گفت: تغییر و تحولات در تیم ملی برای این انجام شد چون والیبال خون تازه می‌خواهد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی کارخانه سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان در گفت و گو با رادیو ورزش گفت: ما هدف بزرگی داریم. تغییر و تحولات برای این شد چون والیبال خون تازه می‌خواهد. تمام کادر فنی ایرانی و بازیکنان جدید هستند. کادر ایرانی خیلی متحد و منسجم است و امیدوارم با یک نتیجه خوب به جایگاه اصلی خود یعنی اولی آسیا برگردیم. تیم‌های اول و دوم به مسابقات جهانی می‌روند.

سرپرست تیم ملی والیبال بیان کرد: شاید این رشد والیبال ما در عرصه های ورزشی به دلیل مراوده ورزشی بوده چون مروادات ورزشی تکنیک‌ها را بالا می‌برد. ما زمانی وحشت داشتیم جلوی تیم‌های بزرگ کنیم اما الان این هراس نیست.

وی افزود: دو ماهی است که در خدمت آقای عطایی هستیم و با یک برنامه مدون برنامه های تیم جلو میرود و بازیکنان با تمام وجود تمرین میکنند.

کارخانه گفت: باید از عطایی حمایت کنیم. من سرپرست والیبالم و هیچکس پسرخاله من نیست. نه من در کار ایشان دخالت می‌کنم نه ایشان. امیدوارم نتایج خوبی بگیریم.

سرپرست تیم ملی اظهار کرد: میانگین سنی تیم ما ۲۳ الی ۲۴ سال است. برای سه سال دیگر در المپیک پاریس برنامه داریم. چرا آنقدر برای مربی خارجی هزینه کردیم. هدف فدراسیون ما موفقیت تیم بود، اما من این هدف را در مربی خارجی ندیدم که این برنامه را داشته باشد.

وی ادامه داد: داورزنی به این باور رسید با توجه به اینکه هزینه برای مربی خارجی بالاست الان شاید با مربی ایرانی بهتر نتیجه بگیریم.

کارخانه تصریح کرد: این مسابقات برای فدراسیون مهم است و برنامه ریزی کوتاه مدت اینست که در آسیا موفق باشیم.

سرپرست تیم ملی بیان‌کرد: ما چرا پولمان را به مربی خارجی بدهیم. من نمره بیست به عطایی و کادر ایشان می‌دهم. فدراسیون همان امکاناتی را که در اختیار مریی خارجی بود هم اکنون در اختیار تیم ملی گذاشته است.

کارخانه اظهار کرد: از تیمی که در المپیک توکیو بود هفت بازیکنش در ترکیب نبودند و با تیمی جوان به ژاپن رفتیم.
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.