سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روکش آسفالت ۷۰ کیلومتر از راههای استان همدان

رئیس اداره نگهداری راههای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای همدان از روکش آسفالت ۷۰ کیلومتر از راه‌های استان با هزینه‌ای افزون بر ۶۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، جواد نگاهداری رئیس اداره نگهداری راههای اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای همدان گفت: عملیات لکه گیری آسفالت و روکش آسفالت تا پایان فصل کاری (مهر ماه و اواسط آبان) سال جاری در محور‌های استان ادامه خواهد داشت.

او با اشاره به اینکه تا کنون ۷۰ کیلومتر از راه‌های استان با هزینه‌ای افزون بر ۶۰۰ میلیارد ریال روکش آسفالت شده است، افزود: با توجه به تخصیص اعتبار و مساعد بودن شرایط جوی در نظر داریم تا پایان فصل کاری این عدد به ۱۵۰ کیلومتر برسد.

نگاهداری اظهار داشت: هم اکنون در محورهای؛ همدان-تهران، همدان-سنندج، همدان-ملایر، اسدآباد-قروه، آورزمان-نهاوند، ملایر-اراک و نهاوند-بروجرد عملیات روکش و لکه گیری آسفالت در حال انجام است.

این مسئول یادآور شد: علاوه بر لکه گیری و روکش آسفالت به صورت پیمانی، ۹ اکیپ لکه گیری آسفالت (شهرستان ها) به شکل امانی در حال لکه گیری راه‌های فرعی و روستایی هستند.

انتهای پیام/د

برچسب ها: وزارت راه ، راهداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.