سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی خبر داد؛

تخصیص بیش از ۴۷ میلیارد ریال قیر برای آسفالت معابردر خراسان شمالی

قاسم قاسمی از تخصیص بیش از ۴۷ میلیارد ریال قیر برای آسفالت معابر محلات با هدف بازآفرینی شهری و مجتمع‌های مسکن مهر در شهر‌های خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، قاسم قاسمی مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی  گفت: از این ۴۷ میلیارد ریال، ۲۴ میلیارد ریال آن مربوط به آسفالت معابر محلات هدف بازآفرینی شهری در استان است که در شهر‌های اسفراین، آشخانه، بجنورد، جاجرم، شیروان و فاروج تأمین شد و آسفالت معابر محلات هدف بازآفرینی در بافت‌های ناکارآمد شهری شهر‌های مذکور بزودی آغاز خواهد شد.


بیشتر بخوانید 


او  به تفکیک اعتبار ۲۴ میلیارد ریال قیر در شهر‌های استان اشاره کرد و افزود: در شهر اسفراین ۳ میلیارد ریال، آشخانه ۲ میلیارد ریال، بجنورد ۱۰ میلیارد ریال، جاجرم ۲ میلیارد ریال، شیروان ۵ میلیارد ریال و فاروج ۲ میلیارد ریال قیر تأمین شده است.

قاسمی همچنین اضافه کرد: بیش از ۲۳ میلیارد ریال قیر نیز در مجتمع‌های مسکونی مسکن مهر در شهر‌های بجنورد، اسفراین و شیروان اختصاص پیدا کرده است که برای آماده سازی مجتمع‌های مسکن مهر هزینه خواهد شد.

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی در پایان تصریح کرد: هدف از مرمت و بهسازی بافت‌های ناکارآمد شهری، ارتقای کیفیت زندگی و زیست پذیری شهری می‌باشد. گفتنی است امسال در مجموع ۱۷ پروژه بازآفرینی شهری با اعتباری بالغ بر ۱۰۶ میلیارد ریال در خراسان شمالی اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/ه 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.