سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت نام از دانش آموزان پسر برای رشته بهیاری در دشتستان آغاز شد

هنرستان بهیاری پسرانه ۱۷ شهریور شهرستان دشتستان در رشته بهیاری دانش آموز می‌پذیرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،علی شهریاری مسئول امور بهیاری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر گفت: هنرستان بهیاری پسرانه ۱۷ شهریور شهرستان دشتستان زیرمجموعه این دانشگاه برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانش آموز جذب می‌کند.

او افزود: آگهی پذیرش و شرایط شرکت در این آزمون در پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به نشانی bpums.ac.ir در دسترس  قرار گرفته است.

 مسئول امور بهیاری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ادامه داد: دانش آموزان پسر علاقه‌مند به رشته بهیاری که امسال مدرک تحصیلی پایه نهم را گرفته‌اند، می‌توانند برای نام‌نویسی در این آزمون اقدام کنند.

شهریاری عنوان کرد: لازم است داوطلبان در زمان مشخص‌شده برای آپلود و ارسال مدارک به نشانی درج‌شده در پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه اقدام کنند.

او تاکید کرد: ارسال مدارک و ثبت‌نام فقط از طریق سامانه ثبت‌نام امکان‌پذیر است و داوطلبان از مراجعه حضوری خودداری کنند.

 مسئول امور بهیاری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون  سه‌شنبه و چهارشنبه ۲۳ و ۲۴ شهریور با کد رهگیری ثبت‌نامی که در اختیار دارند به درگاه اینترنتی دانشگاه مراجعه و کارت آزمون خود را دریافت کنند.


بیشتر بخوانید


شهریاری افزود: در صورت دریافت نکردن کد رهگیری هنگام ثبت و یا ارسال مدارک به صورت ناقص و خارج از شرایط دستورالعمل، کارت آزمون برای داوطلب صادر نمی‌شود و از فهرست متقاضیان حذف خواهد شد.

او بیان کرد: آزمون کتبی جمعه ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۰ صبح برگزار می‌شود و نشانی مکان برگزاری آزمون در روز دریافت کارت از پایگاه اینترنتی دانشگاه، با درج نشانی در کارت آزمون اطلاع‌رسانی می‌شود.

 مسئول امور بهیاری دانشگاه علوم پزشکی بوشه رعنوان کرد: پذیرش دانش آموز در هنرستان بهیاری، بر اساس کسب حد نصاب لازم در آزمون کتبی و مصاحبه حضوری است.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.