سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به غرب خان‌یونس

برخی منابع خبری عربی از حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به غرب خان‌یونس خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از برخی منابع خبری همچون خبرگزاری فلسطینی «شهاب» و شبکه «الجزیره»،  صدای انفجار مهیبی در غرب شهر «خان‌یونس» در نوار غزه به گوش رسیده است.

براساس اخبار منتشر شده، این انفجار ها ناشی از هدف قرار گرفته شدن پایگاه «قادسیه» در شهر «خان‌یونس» با چند فروند موشک بوده که از سوی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شلیک شده است.

شبکه المیادین نیز لحظاتی پس از انتشار این اخبار اعلام کرده است، حملات هوایی هنوز به پایان نرسیده و هواپیما‌های جنگی اسرائیل همچنان در حال بمباران خان‌یونس هستند.

برخی رسانه‌های فلسطینی نیز گزارش داده اند که شدت این بمباران‌ها به‌قدری بوده که صدای مهیب آن کل نوار غزه را لرزانده و نور زیاد آن نیز از فواصل قابل مشاهده بوده است.

خبرگزاری فلسطینی صفا نیز در این راستا اعلام کرده است که، رزمندگان مقاومت فلسطین با سامانه‌های ضدهوایی به سمت هواپیما‌های رژیم صهیونیستی که در حال پرواز‌های گسترده در ارتفاع کم بر فراز غزه هستند، شلیک می‌کنند.

برخی رسانه‌های فلسطینی نیز اعلام کرده اند که؛ جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در حمله مجدد خود به منطقه خان‌یونس، پایگاه «القدس» واقع در غرب این شهر را هدف قرار داده اند.

نیروی هوایی رژیم صهیونیستی نیز ضمن تایید این حملات بیانیه‌ای منتشر و اعلام کرده است که، هواپیما‌های جنگی به محلی که در آن حماس اقدام به تولید موشک می‌کرد و همچنین یک مجتمع نظامی در خان‌یونس و کارخانه بتن مورد استفاده برای ساخت تونل در آن حمله کردند و این حملات در واکنش به ارسال بالن‌های آتش‌زا به اسرائیل انجام شده است.

برخی منابع عبری اعلام کرده اند که رژیم صهیونیستی به بهانه پرتاب بالن‌های آتش‌زا از غزه اقدام به بمباران این مناطق کرده است.

در ماه‌های گذشته رژیم صهیونیستی بمنظور فشار بر پایگاه مردمی مقاومت و تسلیم کردن مردم غزه بار‌ها و بار‌ها اقدام به بمباران مناطق مختلف این باریکه کرده است و این حملات در صورتی انجام می‌شود که جوانان فلسطینی فعالیت‌های «خشم شبانه» از جمله ارسال بالن‌های آتش‌زا به‌سمت اراضی اشغالی را طی روز‌های اخیر افزایش دادند اند.

از سوی دیگر، گروه‌های مقاومت نیز بر این موضوع تاکید کرده اند که؛ مقاومت در نوار غزه آماده مقابله با هرگونه تجاوز اسرائیل است و آن‌ها باید منتظر غافلگیری‌های بسیاری در جنگ بعدی باشند.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: نوار غزه ، فلسطین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.