سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازسازی عتبات عالیات با مشارکت فرهنگیان و دانش آموزان اهوازی

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز از بازسازی عتبات عالیات با مشارکت و همکاری فرهنگیان و دانش آموزان این ناحیه آموزشی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صادق نیسی گمراوی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در جلسه هماهنگی با ستاد عتبات عالیات استان خوزستان برگزار شد، گفت: کمک به عتبات عالیات جزو اعمال نیک و حسنه‌ای است که مومنان سراسر کشور‌ها انجام می‌دهند و هموطنانمان در بازسازی حرمین و مقدسات کشور عراق نقش فعالی داشته اند.

او افزود: اهمیت جایگاه اماکن مقدس عتبات عالیات و نقش معنوی آن بین مسلمانان و به‌ویژه شیعیان به‌عنوان یکی از ارکان مهم حفظ و گسترش شعائر دینی و مذهبی، علاقه و اشتیاق ملت ایران به ائمه اطهار علیهم السلام ناشی از عشق و علاقه به خاندان عصمت و طهارت است.

نیسی گمراوی بیان داشت: عشق و ارادت روزافزون مردم به ساحت خاندان عصمت و طهارت (ع) گامی در رابطه با اعتلای فرهنگ اسلامی و معرفی آن به ارادتمندان مکتب اهل‌بیت (ع) است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با اشاره به اجرای طرح مشارکت در توسعه حرمین شریفین با همکاری دانش آموزان و فرهنگیان تصریح کرد: این طرح با مشارکت ستاد بازسازی عتبات عالیات و آموزش و پرورش و به منظور تبیین فرهنگ و منش حسینی بین دانش آموزان و فرهنگیان و همچنین فرهنگ‌سازی با هدف کمک به بازسازی حرم مطهر امامان معصوم (ع) به اجرا گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.