سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور اخطاریه به صنوف و ادارات ناقض شیوه نامه‌های بهداشتی در باغملک

فرماندار باغملک گفت: گشت‌های مشترک از صنوف و ادارات در شهرستان صورت می‌پذیرد و برای اداراتی که ناقض شیوه نامه‌های بهداشتی هستند اخطاریه صادر می‌گردد.

نجاتی پور فرماندار باغملک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: جلسه ستاد کرونای شهرستان با حضور مدیر شبکه بهداشت و درمان  باغملک، سرپرست مرکز بهداشت و مسئولین ادارات و سازمان‌های عضو ستاد کرونا در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

او در خصوص شرایط کرونایی کشور و لزوم نظارت هرچه بیشتر بر شیوه نامه‌های بهداشتی افزود:  به منظور کنترل بیماری کرونا از نهاد‌ها، ادارات و دیگر سازمان هامی خواهیم که با تصمیم گیری مناسب بتوانند از برگزاری مراسم عزاداری و ایجاد تجمعات ممانعت بعمل آورند.

نجاتی پور اظهار کرد: مطالبه جدی از شبکه بهداشت و درمان شهرستان باغملک، تعطیلی اصنافی که مطابق مصوبات ستاد ملی کرونا باید در شرایط قرمز غیرفعال باشند، بوده و همچنین کلیه ادارات درگیر در گشت‌های مشترک باید بصورت مستمر و منظم در بازرسی‌های مشترک شرکت داشته باشند.

فرماندار باغملک با اشاره به  تشکیل کارگروه کنترل دخانیات به منظور تعطیلی قلیان سرا‌ها و قهوه خانه‌ها بیان داشت: همچنین تشکیل کارگروه مدیریت مراسم‌ها به منظور نظارت هرچه بیشتر بر مراسم عزاداری با معرفی خوانندگان، فیلم بردار و رانندگان  به مراجع قضایی از دیگر تصمیمات اتخاذ شده در جلسه کرونای شهرستان بود.

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: گشت‌های مشترک علاوه بر بازرسی از صنوف، از ادارات نیز صورت پذیرد و برای  اداراتی که ناقض شیوه نامه‌های بهداشتی هستند اخطاریه صادر گردد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.