سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام گروه‌های سنی جدید برای تزریق واکسن کرونا در چند روز آینده

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی از اعلام گروه‌های سنی جدید برای تزریق واکسن تا چند روز آینده در سامانه ثبت نام واکسن کرونا خبر داد.

شریف زاده دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: با ورود محموله جدید واکسن کرونا به استان، تزریق نوبت دوم واکسن به افرادی که قبلا نوبت اول را دریافت کرده اند در اولویت قرار دارد.

او افزود: تا آخر هفته سه گروه سنی جدید برای واکسیناسیون در سامانه salamat.gov.ir تعریف می‌شوند که به محض اعلام گروه‌های جدید در سامانه، اطلاع رسانی انجام می‌شود.

شریف زاده با اشاره به اینکه تاکنون ۳۷ درصد از جامعه هدف استان واکسن کرونا را دریافت کرده اند اظهار کرد: به لحاظ تزریق واکسن، خراسان جنوبی در مقایسه با سایر استان‌ها در رتبه چهاردهم قرار دارد.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی تصریح کرد: علاوه بر سمهیه عادی که متعلق به همه استان‌ها است، خراسان جنوبی تاکنون سه سهمیه ویژه واکسن با پیگیری‌های رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند دریافت کرده است.

او ادامه داد: با سرعت گرفتن تحویل واکسن به استان، درصد پوشش واکسیناسیون نیز بیشتر می‌شود.

انتهای پیام/ س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.