سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح  ۳ مرکز نیکوکاری در طارم

مدیرکل کمیته امداداستان زنجان گفت:مرکز نیکوکاری ثامن الحجج(ع)روستای ونسر و مرکز نیکوکاری زیتون  گیلوان و مرکز نیکوکاری امام علی (ع) روستای انذر مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: مرکز نیکوکاری تخصصی زکات در روستای ونسر طارم در زمینه جذب زکات و ترویج این واجب الهی مورد بهره برداری قرارگرفت و همزمان مرکز نیکوکاری زیتون نیز در شهر گیلوان و مرکز نیکوکاری تخصصی زکات امام علی (ع) روستای انذر شهرستان طارم افتتاح شد.

او به فعالیت ۳۱ مرکز نیکوکاری تخصصی در استان زنجان اشاره کرد و افزود: این مراکز نیکوکاری تخصصی در حوزه‌های مختلف توانمندسازی ودر بخش‌های اشتغال مددجویان، تأمین مسکن ایتام، تأمین لوازم آموزشی، فرهنگی وتحصیلی، مددکاری ومشاوره، کارآفرینی، تأمین جهیزیه وترویج فرهنگ زکات فعالیت می کنند.


صفری شناسایی نیکوکاران محلات و ایجاد شبکه‌های نیکوکاران و خیران محلی شناسایی دقیق نیازمندان را از جمله اهداف مراکز نیکوکاری عنوان کرد و گفت: برون سپاری امور مشارکتی و حمایتی، تسریع در امر خدمات رسانی به ایتام و نیازمندان، ایجاد همبستگی، تکافل و توازن اجتماعی در جامعه، ترویج فرهنگ و روحیه احسان، انفاق و نیکوکاری، تکریم نیازمندان و کاهش هزینه‌های خدمات رسانی با استفاده از ظرفیت عظیم مردمی را از دیگر اهداف این مراکز دانست.

صفری ادامه داد: درحال حاضر ۱۴۳ مرکز نیکوکاری در استان زنجان زیر نظر این نهاد فعالیت می‌کنند که ۳۱ مورد از این مراکز در زمینه‌های تخصصی ارائه خدمت می‌کنند و برنامه ریزی شده است تا پایان امسال تعداد مراکز نیکوکاری در استان زنجان به ۱۷۲ مرکز افزایش یابد.


انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.