سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۲ فقره سرقت در پرونده سارق اموال داخل خودرو در زابل

فرمانده انتظامی شهرستان زابل از دستگیری سارق حرفه‌ای اموال داخل خودرو و اعتراف او به ۱۲ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ احمد ثمره حسینی فرمانده انتظامی شهرستان زابل در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:  پی وقوع چند فقره سرقت اموال داخل خودرو و قطعات خودرو درسطح شهرستان زابل، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی سرقت‌های به وقوع پیوسته مشخص شد سارق با پرسه زنی در سطح شهر، خودرو‌هایی که فاقد دزدگیر و سیستم ضد سرقت استاندارد هستند را انتخاب و در فرصتی مناسب با شکستن شیشه یا تخریب درب خودرو اموال داخل آن‌ها را سرقت می‌کند.
فرمانده انتظامی شهرستان زابل تصریح کرد: تلاش پلیس در راستای دستگیری سارق ادامه داشت تا اینکه مأموران دایره تجسس کلانتری ۱۲ با تلاش شبانه روزی و انجام یک سری اقدامات پلیسی، نهایتاً متهم راشناسایی و او را در یک عملیات غافلگیرانه درحین سرقت لوازم درون یک خودرو درخیابان شهید پهلوان دستگیرکردند.

سرهنگ ثمره حسینی اظهارداشت: متهم ۲۱ ساله پس از انتقال به کلانتری در بازجویی‌های تخصصی پلیس، به ۱۲ فقره سرقت اموال داخل خودرو و قطعات خودرو در سطح شهرستان اعتراف کرد.

وی در پایان با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی از شهروندان خواست: ضمن مجهزکردن خودروی خود به دزدگیر و وسایل ضد سرقت ایمن ازقرار دادن هرگونه اموال و وسایل با ارزش از قبیل کیف دستی، تلفن همراه، اسناد، شناسنامه، پول نقد و... داخل خودرو، خودداری و حتی المقدور خودرو را داخل پارکینگ‌های دارای نگهبان پارک کنند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.