سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام عنوان کرد؛

تداوم خدمات رسانی سپاه در این روز‌های نا خوش کرونایی

سردار شاکرمی گفت:در ادامه‌ی خدمات بی وقفه‌ی سپاه امیرالمومنین به مردم استان ایلام اینبار بزرگترین مرکز تجمیع واکسیناسیون کرونا را در سالن قلاویزان شهر ایلام دایر نموده که آماده‌ی خدمت به مردم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت:از ابتدای شروع کرونا و تاکنون که در پیک پنجم این بیماری منحوس قرار داریم سپاه امیر المومنین استان ایلام کمک شایانی در تامین سلامت و مهار این بیماری داشته است.

سردار شاکرمی یادآور شد:در حوزه درمان هم همه‌ی بضاعتمان را هم در حوزه معاونت سلامت سپاه و هم در حوزه بسیج جامعه پزشکی بکار گرفته ایم.

او افزود:این مرکز در استان ایلام به همت سپاه امیر المومنین و در راستای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی از ابتدای شروع واکسیناسیون در کشور به مردم خدمات ارائه کرده است.

سردار  شاکرمی اضافه کرد:باتوجه به اینکه در این پیک پنجم مرکز درمان سرپایی و بستری موقت بیماران توسط معاونت سلامت در مرکز شهر ایلام راه اندازی شد اینجا تغییر کاربری داد و بعنوان بزرگترین مرکز واکسیناسیون شهر ایلام با ۵۰ غرفه آماده واکسیناسیون عمومی است.

او عنوان کرد:علاوه بر مرکز بزرگ واکسیناسیون مرکز تنفسی بیماران سپاه امیرالمومنین استان ایلام روزانه پذیرای ۳۰۰ نفر از بیماران کرونایی است این مرکز وصل به سیستم درمانی بیمارستان شهید مصطفی ایلام است.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.