سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری ۸۰ برنامه «آبروی محله» در همدان

فرماندار همدان از برگزاری ۸۰ برنامه «آبروی محله» در سطح شهرستان به منظور گرامیداشت یاد شهدا خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمدعلی محمدی، فرماندار همدان در ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان همدان اظهار داشت: هفته دفاع مقدس فرصتی مغتنم برای نشر ارزش‌ها و انتقال فرهنگ ایثارو شهادت به نسل‌های بعد است.

او با اشاره به ضرورت پاسداشت یاد و نام شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی افزود: شهدا برای ما مانند چراغ راه و ستارگانی هستند که ما با بهره‌گیری و هدایت آن‌ها در مسیر گم نشویم.

فرماندار شهرستان همدان از پیش‌بینی و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی با ملاحظات بهداشتی در ایام هفته دفاع مقدس سال جاری خبر داد و اضافه کرد: ۸۰ برنامه «آبروی محله»، مراسم ویژه بزرگداشت شهدای سال استان و شهرستان، گردهمایی و تجلیل یکصد نفر از پیشکسوتان دفاع مقدس از جمله مهمترین برنامه‌ها در این ایام است.

او از تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی به خانواده‌های نیازمند در هفته دفاع مقدس خبر داد و اظهار داشت: برگزاری میز خدمت ادارات شهرستان، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم و نکوداشت مدافعان سلامت از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده است.

محمدی افزود: دیدار با خانواده معظم شهدا بواسطه شرایط شیوع ویروس کرونا با ملاحظات بهداشتی در قالب برنامه «آبروی محله» در فضای باز برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.