سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۲۳۰ دانشجوی بسیجی در امر واکسیناسیون مشارکت دارند

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از مشارکت بیش از ۲۳۰ دانشجو در امر واکسیناسیون علیه کووید۱۹ در استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمد خدادادی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اظهار داشت: هم اکنون دو مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا شامل پایگاه‌های ۹ دی و غرب شهرکرد (مهدیه) در شهرستان شهرکرد به صورت دانشجویی در حال فعالیت و ارائه خدمات است.

او افزود: در این دو مرکز بیش از ۲۳۰ دانشجوی بسیجی در رشته‌های مختلف پزشکی و پیراپزشکی از دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در حال ارائه خدمات و کمک در امر واکسیناسیون عمومی علیه کووید۱۹ هستند.

خدادادی اضافه کرد: این دانشجویان در دو بخش ثبت متقاضیان دریافت واکسن در سامانه سیب وزارت بهداشت و انجام تزریق واکسن فعالیت دارند.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: فعالیت دانشجویان بعد از گذراندن دوره‌های آموزشی تئوری و عملی از اواخر تیرماه ۱۴۰۰ در قالب گروه جهادی دانشجویی شهید نورمند آغاز شده است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد خاطرنشان کرد: به زودی دانشجویان بسیجی داوطلب ارائه خدمات در امر واکسیناسیون، در شهرستان‌های بروجن و فارسان بکارگیری خواهند شد.

انتهای پیام/خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.