سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حماس برای میانجی‌ها مهلت تعیین کرد

مقاومت اسلامی فلسطین برای کشو‌رهایی که نقش میانجی را میان رژیم صهیونیستی و غزه دارند ضرب‌الاجل تعیین کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از یونیوز، مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) خطاب به کشور‌هایی که نقش میانجی را میان غزه و رژیم صهیونیستی ایفا می‌کنند گفت: تا پانزدهم ماه جاری فرصت دارید گام‌های مهم و سازنده‌ای برای برداشتن محاصره غزه بردارید.

مقاومت وعده‌های داده شده را ناکافی خوانده و خواستار اقدامات تاثیرگذار شد.

روز گذشته کمیته بین‌المللی صلیب سرخ با تأکید بر این‌که کودکان غزه در وحشت دائمی زندگی می‌کنند، گفت: این کودکان سال‌ها است تحت تأثیر فشار‌های روانی تجاوزات رژیم صهیونیستی خصوصاً جنگ اخیر، قرار دارند.

این کمیته گزارشی را با عنوان «زخم‌های پنهان در غزه» منتشر کرده که در آن نوشته شده است: جنگ اخیر غزه (جنگ ۱۱ روزه) یکی از شدیدترین جنگ‌هایی است که در سال‌های اخیر دیده شده و یکی از پیامد‌های نامرئی آن تأثیر بر سلامت روانی افراد در این باریکه است، بیشترین آسیب آن را هم کودکان می‌بینند.

از سویی شبکه صهیونیستی «کان» در گزارشی افشا کرد صد‌ها نظامی صهیونیست در شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام و تیک تاک، اقدام به تمرد و سرپیچی از دستورات فرماندهان خود کرده با ایجاد یک کمپین خواستار تغییر دستورات مربوط به تیراندازی به سمت فلسطینیان در نوار مرزی باریکه غزه شدند. آن‌ها آزادی عمل بیشتری برای شلیک به شهروندان فلسطینی می‌خواهند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.