سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۵ واحد صنفی در مهاباد پلمب موقت شدند

مسئول واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف مهاباد گفت: ۲۵ واحد صنفی متخلف به علت رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی در این شهرستان پلمب موقت شدند.

یوسف شریف زاده مسئول واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: در راستای تحقق اهداف پیشگیرانه و ارتقای شاخص‌های سلامت، ۲۵ واحد صنفی متخلف به علت رعایت نکردن شیوه نامه‌های پیشگیری از بیماری کرونا در این شهرستان مهروموم شدند.

شریف زاده افزود: این اماکن که شامل قلیان سرا، آرایشگاه مردانه، سوپر مارکت، کبابی، کافی‌شاپ و غذاخوری است، توسط بازرسان اصناف و به علت رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی تعطیل شدند.

این مقام مسئول اذعان کرد: بازرسان اصناف با همکاری مرکز بهداشت و سازمان‌های مربوطه به صورت ۲ شیفت بازدید‌های بهداشتی و نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های پیشگیری از بیماری کرونا را انجام می‌دهند.

مسئول واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف مهاباد خاطرنشان کرد: طرح پلمب واحد‌های صنفی متخلف به صورت جدی در دستور کار اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت قرار گرفته و کسانی که اقدام به قانون‌شکنی و فک پلمب کنند برابر حکم مقام قضایی مورد پیگیرد و برخورد جدی قرار می‌گیرند.

وی تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره تلفن گویای ۱۹۰ یا ۴۲۴۴۲۲۵۰ واحد بهداشت محیط این شهرستان تماس و تخلفات بهداشتی را گزارش دهند.

شهرستان ۲۴۰ هزار نفری مهاباد دارای ۶ هزار و ۸۰۰ واحد صنفی است؛ اصناف بزرگترین بخش اقتصادی این شهرستان را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.