سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قطار واکسیناسیون کرونا روی ریل سرعت

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: در حوزه شهر یزد متولدین ۱۳۶۲ و ماقبل برای دریافت واکسن کرونا به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، دهقانی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: در شهرستان یزد، در حوزه شهری متولدین ۱۳۶۲ و ماقبل و در سایر شهرستان‌ها در مناطق شهری، متولدین ۱۳۶۵ می‌توانند برای دریافت واکسن کرونا به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

 دهقانی افزود: گروه سنی ۳۸ سال به بالا (متولدین ۱۳۶۲ و ما قبل) در شهر یزد و گروه سنی ۳۵ سال به بالا (متولدین ۱۳۶۵ و ما قبل) در مناطق روستایی شهر یزد می‌توانند برای دریافت واکسن به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

رئیس مرکز بهداشت استان یزد افزود: در سایر شهرستان‌ها در مناطق شهری، متولدین ۱۳۶۵ و ماقبل و در مناطق روستایی در شهرستان‌ها متولدین ۱۳۷۰ و ماقبل مشمول واکسیناسیون می‌باشند.

او  ادامه داد: مشخصات این افراد در مراکز بهداشتی وجود دارد و به تدریج برای آنان به صورت پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.

 دهقانی اظهار داشت: این افراد در صورت عدم دریافت پیامک، می‌توانند به مراکز تجمیعی واکسیناسیون شهری و در مناطق روستایی می‌توانند به مراکز بهداشتی روستایی مشخص شده برای دریافت واکسن مراجعه کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد تصریح کرد: انجام واکسیناسیون کرونا به معنای پایان کرونا نیست و همچنان استفاده صحیح از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی فیزیکی و شستن دست‌ها را باید جدی بگیریم.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.