سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زمین بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی زاهدان برای ساخت تحویل راه و شهرسازی شد

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: زمین هفت هکتاری بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی شمال زاهدان برای ساخت تحویل اداره کل راه و شهرسازی استان شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، عطاء اله اکبری مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان در جلسه که با حضور دکتر هاشمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و مهندس مختومی مجری مناطق سه و چهار سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات دولتی در محل این اداره کل برگزار شد،اظهار داشت: با توجه به اینکه ساخت  بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی از نیازهای اساسی مرکز استان بشمار می رود تلاش خواهیم کرد در صورت تخصیص‌ به موقع اعتبارات این بیمارستان را در کمترین زمان ممکن و برابر استاندارد روز احداث شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر علاوه بر بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی زاهدان عملیات احداث و تکمیل دو بیمارستان در شهرهای زابل و سراوان توسط این اداره کل در حال اجراست.

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: همچنین این اداره کل احداث ۲۴ پروژه ساختمان‌های دولتی و تاسیسات عمومی با اعتباری افزون‌بر ۲۳۲ میلیارد تومان را مورد توجه قرار داده است.

اکبری افزود: این پروژه‌ها از ۴۰ تا ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردارند.

وی ادامه داد: تکمیل اسکلت بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی زابل، بخش ام آر آی بیمارستان سراوان، فرمانداری های نیمروز، هامون، تفتان و گلشن از مهمترین پروژه‌های در دست اقدام‌ این اداره محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.