سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نصرتی: مطمئنم که تیم ملی فوتبال عراق را شکست می‌دهیم

کارشناس فوتبال درباره دیدار تیم‌های ملی ایران و عراق در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ توضیحاتی را بیان کرد.

محمد نصرتی کارشناس فوتبال در گفت و گو با خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص دیدار فردا شب تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق گفت: شانس تیم ملی فوتبال کشورمان برای پیروزی مقابل عراق بیشتر است. ما در دور مقدماتی با این تیم رو به رو و موفق شدیم آن‌ها را شکست دهیم. عراقی‌ها با ترس مقابل ایران بازی می‌کنند. تیم ملی در دیدار فردا شب، کامل‌تر می‌شود. بیشتر بازیکنان در دسترس اسکوچیچ هستند. در دیدار مقابل سوریه، خوب بازی نکردیم، اما نشان دادیم در روز بد خود هم، می‌توانیم برنده شویم که این نشان از قدرت تیم ملی ایران است.

او افزود: انشاالله فردا شب، بازیکنان تیم ملی با غیرت بازی کنند و یک بازی خوب ارائه دهند تا بتوانیم مجدد، عراق را از پیش رو برداریم. مطمئنم که عراق را شکست می‌دهیم، چون بازیکنان با کیفیت و فوق العاده‌ای داریم. بودن اسکوچیچ در کنار زمین، می‌تواند بار فنی تیم ملی را بالا‌تر ببرد.

نصرتی در ادامه گفت: در دیدار مقابل سوریه دلیل خوب بازی نکردن ما، کمبود بازی‌های دوستانه بود. فکر می‌کنم در دیدار فردا شب، بتوانیم بهتر و روان‌تر بازی کنیم.

او در مورد نقاط ضعف و قوت تیم ملی فوتبال عراق اظهار کرد: واقعیت این است که عراق در دیدار فردا شب، فشرده بازی می‌کند و چشم به ضد حملات دارد. دیک ادووکات سرمربی عراق، شناخت خوبی از فوتبال آسیا دارد و مربی باهوشی است. باید حواس ما به صحبت‌های او باشد. ممکن است ادووکات بگوید که می‌خواهیم مقابل ایران هجومی بازی کنیم، اما اصلا اینگونه نیست. او با وقت کشی و بازی فشرده، سعی دارد به تیم ملی کشورمان ضربه بزند.

نصرتی در مورد پیش بینی خود از این دیدار تصریح کرد: اگر بازیکنان تیم ملی ۷۰ از درصد توانایی خود را در زمین مسابقه بگذارند، می‌توانیم برنده  شویم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.