سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دادستان زرند مطرح کرد:

تعقیب قضایی برای مسئولان در صورت نقص جاده در تصادفات

حجت الاسلام بلوچ زاده گفت:در صورتی که دلیل تصادفات نقص سیستم جاده‌ای باشد حتما مسئولان مرتبط را تحت تعقیب قضایی قرار می دهیم.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حجت الاسلام  بلوچ زاده ،دادستان عمومی وانقلاب زرند گفت:گواهی نامه‌ رانندگانی که تخلفات متعدد دارند به مدت طولانی ضبط و رانندگانی که مرتکب رانندگی پرخطر و مقصر در سوانح رانندگی باشند به مدت طولانی از رانندگی محروم خواهند شد.

حجت الاسلام بلوچ زاده  با اشاره به افزایش هشدار دهنده‌ آمار تصادفات گفت:متاسفانه طبق اعلام نظر کارشناسان، بیش از ۸۰ درصد تصادفات به دلیل تخلفات و خواب آلودگی رانندگان اتفاق می‌افتد که باید در این زمینه بحث آموزش و فرهنگ سازی را با جدیت دنبال کنیم.

دادستان زرند افزود:در صورتی که دلیل تصادفات، نقص سیستم جاده‌ای باشد حتما مسئولان مرتبط را تحت تعقیب قضایی قرار می دهیم.

او با اشاره به مشکلات فنی خودرو‌ها هم گفت: متاسفانه برخی تصادفات نیز بدلیل نقص فنی خودرو‌ها اتفاق می‌افتد که باید کارشناسان، صحنه تصادفات را با دقت بررسی و در این مورد نظر کارشناسی خود را اعلام کنند.

حجت الاسلام بلوچ زاده از تشکیل کارگروهی برای فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی در راستای کاهش تصادفات خبرداد و افزود: مقررات راهنمایی رانندگی برای سلامت مردم وضع شده است، ولی متاسفانه برخی بدون توجه به این مقررات باعث تصادفات می شوند و ضمن از دست دادن سلامتی و جان خود و دیگران ، خانواده‌ها را عزادار می‌کنند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.