سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام، قطب اصلی تولید گوشی‌های هوشمند داخلی در کشور

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی پیام گفت: آمادگی تسهیل روند سرمایه گذاری شرکت‌های تولید کننده گوشی‌های هوشمند ایرانی در پیام وجود دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، نادر ثناگو مطلق مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با اشاره به توسعه زیر ساخت ها با هدف استقرار هر چه بیشتر شرکت های دانش بنیان در این منطقه، گفت: به همین منظور این آمادگی وجود دارد که با تسهیل روند سرمایه گذاری، شرکت های تولید کننده گوشی های هوشمند ایرانی در پیام مستقر شوند.

او با اشاره به طراحی و پیاده سازی اکوسیستم تلفن همراه در این منطقه، افزود: در قالب اجرایی ساختن این اکوسیستم هم اکنون حدود ۱۲ شرکت در زمینه تولید و مونتاژ گوشی های تولید تلفن های همراه، تجهیزات، تبلت و وسایل جانبی آن ها در این منطقه در حال ساخت، تجهیز و بهره برداری هستند.

ثناگو مطلق گفت: با راه اندازی و استقرار این واحدها در آینده نزدیک شاهد تولید و مونتاژ سالیانه حدود ۱۶ میلیون دستگاه تلفن همراه، تبلت و تجهیزات جانبی آن ها، تجهیزات مخابراتی، کامپیوتر و مونتاژ لوازم جانبی آن و مودم توسط این شرکت ها در منطقه خواهیم بود.

او با بیان این که با راه اندازی این شرکت ها حدود ۸۰۰ شغل ایجاد خواهد شد، افزود: ظرفیت های منطقه با اولویت تولید کنندگان گوشی های همراه هوشمند ایرانی است در اختیار این شرکت ها قرار می گیرد.

انتهای پیام/د.خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.