سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام بیش از هزار بازرسی از اصناف کردستان/کشف ۱۳۰ تخلف

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت کردستان گفت:در هفته اخیر یک هزار و ۲۵۱ بازرسی از واحد‌های صنفی و غیرصنفی در کردستان انجام شده است که منجر به کشف ۱۳۰ مورد تخلف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،محمد دره وزمی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: از ۶ تا ۱۲ شهریورماه امسال یک هزار و ۲۵۱ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی و غیرصنفی در بازار‌های استان انجام شد.

او با بیان اینکه ۱۳۰ مورد تخلف در این بازرسی‌ها کشف شد افزود: در این رابطه ۱۱۱ فقره پرونده برای واحد‌های متخلف صنفی و غیر صنفی تشکیل شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان افزود: عمده این تخلفات شامل گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت است که در این پرونده‌ها در مجموع بیش از ۲ میلیارد و ۳۱۷ میلیون ریال جریمه برای متخلفان تعیین شده است.

دره وزمی بیان کرد: در این یک هفته از طریق ستاد خبری ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌ها ۹۱ مورد گزارش مردمی دریافت و در رسیدگی به آن‌ها ۱۱ مورد تخلف احراز شد که در این زمینه پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

او اظهار داشت: شهروندان محترم می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحد‌های صنفی اعم از کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت و سایر تخلفات واحد‌های صنفی، مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ و یا با مراجعه به ادارات تابعه در شهرستان‌ها موارد تخلف را گزارش نمایند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.