سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ناظم الشریعه: کیفیت و قدرت فوتسال ایران را در جام جهانی به تمام دنیا نشان خواهیم داد

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در رابطه با مسابقات جام جهانی توضیحاتی داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در گفت‌وگو با سایت فیفا درباره هشتمین حضور ایران در جام جهانی فوتسال اظهار داشت: جام جهانی یک تورنمنت بسیار مهم برای ما است. ما قبلاً نشان داده ایم که تیم خوبی هستیم  که باید مورد توجه قرار گیرد. در لیتوانی ما به تمام دنیا کیفیت و قدرت فوتسال ایران را نشان می‌دهیم.

تیم ملی ایران که در گروه F مقابل صربستان، ایالات متحده و آرژانتین همگروه شده است. در همین راستا سرمربی ایران گفت: ما یک تیم قوی هستیم و بازی تیمی موثر انجام می‌دهیم. ۲ عامل که برای موفقیت ما کلیدی است. ما سعی می‌کنیم فوتسال هجومی بازی کنیم و تا جایی که می‌توانیم گل بزنیم.

ناظم الشریعه امیدوار است که تیمش بتواند شگفتی ساز شود، درست مانند سال ۲۰۱۶ وقتی برزیل را در مرحله یک شانزدهم نهایی حذف کرد. او گفت: یادم می‌آید قبل از آن دیدار همه می‌گفتند با نتیجه سنگین شکست می‌خوریم. پیروزی بهترین پاسخ ممکن به آن‌ها بود. اگرچه آمادگی ایران برای جام جهانی لیتوانی ۲۰۲۱ به دلیل همه گیری با مشکل روبرو شده است، اما آن‌ها توانایی تکرار و حتی بهبود عملکرد خود را در کلمبیا دارند.

سرمربی ایران بیان کرد: ما با تیم‌های دیگر متفاوت هستیم، زیرا همه ما یک سبک و تاکتیک داریم. هر کشوری نقاط قوت خود مانند توانایی‌های فنی، تاکتیک و آمادگی جسمانی دارد. ما سعی می‌کنیم همه این ویژگی‌ها را کنار هم قرار دهیم.

او در پایان خاطرنشان کرد: من قبل از رفتن به فوتسال برای تیمم در سطح زیر ۲۰ سال بازی کردم. طولی نکشید که فهمیدم آینده من در مربیگری است و آن را محقق کردم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.